onsdag 26 september 2012

En besvikelse

Det här händer mig för ofta. Jag tror att en produkt ska vara superbra tack vare att alla andra har pratat om den. Mitt senaste misstag heter Maybelline The Falsies Feather Look. Många pratade om den här på youtube och när de var specialpris på Kicks så kunde jag inte låta bli. Jag sparade till och med den ett tag så att de skulle vara extra speciellt när jag använder den. Gud vad jag ångrar de nu.


Som ni ser är borsten kolossal! Något som jag i vanliga fall brukar gilla men utformningen gör de toksvårt att applicera. De är inte de som stör mig mest dock. Jag är ingen sportig person eller väldigt förtjust i vatten för den delen. Men de är något som händer i mitt liv som inte den här mascaran tycker om för efter 1-2 timmar ser jag ut som en panda! Inte nog med de, den är helt omöjlig att få bort när den väl ska bort. Spelar ingen roll hur noga jag tvättar, den finns alltid under ögonen när jag vaknar.

109 kr tror jag att jag betalade på specialpris för ett par veckor sen. Nä, fy, den här köper jag inte igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar