fredag 28 september 2012

Soap and glory

Idag tänkte jag berätta om ett av mina favorit märken när de kommer till kroppsvård, Soap and Glory! Det är ett märka som tyvärr inte går att köpa i Sverige så om ni känner någon som ska till Storbritannien så be som köpa med minst en produkt till er.   


Den första produkten jag kommer prata om är en kroppskrubb som heter Sugar Crush. Den luktar citron och väldigt sött och i duschen så smälter scrubben till ett mjöligt vatten som är väldigt let och återfuktande. Kostade 8 pund på Boots. 

Den andra produkten är ett body butter som heter "The Righteous Butter". Den luktar helt ljuvligt och inte helt olikt coco mademoiselle från Chanel. Den återfuktar underbart och lämnar ingen kladdig hinna på huden. Kostar 10 pund på boots.



Den sista produkten är också den första jag köpte från Soap and Glory, handkrämen Handfood. De är utan att överdriva den bästa handkräm jag någonsin provat. Den luktar likadant som "The righteous butter" och gör händerna supermjuka.
Några fler produkter kommer definitivt hänga med hem efter London resan i slutet av månaden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar